بی قرار

الَّذِینَ یَدْعُونَ رَبَّهُم بِالْغَدَاةِ وَالْعَشِیِّ یُرِیدُونَ وَجْهَهُ

بی قرار

الَّذِینَ یَدْعُونَ رَبَّهُم بِالْغَدَاةِ وَالْعَشِیِّ یُرِیدُونَ وَجْهَهُ

عروج ملکوتی

پبامبر اکرم(ص): 

وقتی عالمی فقیه، فوت کند در اسلام رخنه و حفره ای ایجاد می شود که هیچ چیز نمی تواند جای آنرا پر کند.  

دو سال پیش هم در چنین ایامی آیت ا... فاضل به رحمت خدا رفتند...  

ایشون به خاطر زهد و تقواشون خیلی شناخته شده بودن و کرامات بسیاری داشتند که خودشون مانع از انتشار خیلی از اونا شدن...   

 

من تقریبا دستورهای اخلاقی ایشون رو خوندم و نکته قابل توجه و میشه گفت تنها نکتش این بود که ایشون یسار تاکید به رساله عملیه داشتند و میگفتن اون چیزایی که میدونید عمل کنید. همین! 

خیلی سادس... نه؟! 

اما کل مطلبی همینه.... 

ما همش دنبال اینیم که بریم از کسی چیزی بشنویم و یه ذکری یاد بگیریم که از این رو به اون رو بشیم. حتی همین الان هم خیلیا دنبال کرامات ایشون هستن اما واقعا غیر این نیست..  

یه ویژگی بارز دیگه ی ایشون توسلشون به امام حسین(ع) و حضرت زهرا(س) بود. چیزی که الان 

خیلی برای ما راهگشاست.... 

خدا انشاا... ایشون رو غریق رحمت کنه... 

نظرات 4 + ارسال نظر
احمد عسگری سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 http://benyamin-system.blogsky.com

خسته نباشید
مطالب جالبی دارید

لطفا در صورت تمایل از وبلاگ من بازدید کنید http://Benyamin-system .Blogsky.com

خوشحال می شم اگر من رو راهنمایی کنید با نظرات ارزشمندتون

و اگر مایل بودید با هم تبادل لینک کنیم

با تشکر
احمد عسگری

فاطمه یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:30 http://omresokhteh.blogfa.com

سلام دوست عزیزخوبی؟
منم به نوبه خودم درگذشت این عالم ربانی رو تسلیت میگم همچنین ایام فاطمیه رو.
من هیچوقت از یاد دوستانم غافل نشدم اگه هم خبر اپ رو ندادم چند وقتیه سر حال نبودم.بی ادبی نشه دوست دارم دوستان خودشون بیان به کلبه غریبم خیلی خوشحال شدم که سر زدیدمن هفته ای یه بار اپ میکنم وخوشحال میشم همیشه بدون دعوت سر بزنید مایه افتخارمه...درضمن یه وب خونوادگی تشکیل دادیم بازم ممنون میشم سر بزنید از دوستام دعوت کردم اسمش هست...همنشین...تو لینکام هستش فردا من اپ میکنم ومنتظر قدمهای سبزتون هستم
دلت همیشه شاد
موفق باشی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 17:32

سلام

زهرا شاهد یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:52 http://shahededoran.blogfa.com

سلام. با "تحلیلی بر مواضع انتخاباتی آقای میرحسین موسوی"به روزم.
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد